روانشناسی موفقیت به روش NLP

موفقیت اتفاقی نیست...برای موفق شدن باید قواعد آن را بیاموزید...

موفقیت اتفاقی نیست...برای موفق شدن باید قواعد آن را بیاموزید...

به نام خالق موفقیت هایی از جنس جوانی
سلامی به گرمی نفس های منو تو...
این وبگاه تقدیمی است به نسل جوان و نوجوان این سرزمین که با همه کم توجهی ها باز هم مردانه می جنگند و نیز همه کسانی که خواهان موفقیت هستند.
در این وبگاه که بر اساس اصول علم NLP در روانشناسی موفقیت پایه گذاری شده است، مطالب بسیار متنوع مرتبط با موفقیت گنجانده شده است.
این اصول تمامی جنبه های موفقیت از جمله موفقیت های تحصیلی، شغلی، مالی، اجتماعی، فردی و ... را در بر می گیرد.
همچنین سعی شده است که برای هر پست یک کلیپ ویدئویی نیز برای افزایش انگیزه و علاقه شما به مطالب، قرار داده شود.
این وبگاه در نوع خود اولین وبسایت ایرانی می باشد که بصورت کاملا تخصصی مباحث مرتبط با موفقیت را بررسی و منتشر می نماید.
از آنجایی که خود را مبرا از اشتباه نمی دانیم لذا خواهشمندیم ما را از نظرات گرانقدر خود محروم نفرمائید.
هرگونه انتقاد و پیشنهاد را با ما در میان بگذارید تا در بهبود عملکرد خود نهایت دقت را داشته باشیم.
تنها امید و دلگرمی ما، شمایید...
سپاس که نگاه هایتان را به ما می بخشید...
با تشکر...
محمدکاظم نگین تاجی( مدیریت وبگاه)

بایگانی

http://abasmanesh.com/uploads/article/Talk-with-your-DNA-and-your-desires-brush.jpg




با DNA خودت صحبت کن و به خواسته ات برس

مغز و DNA شما ، مراکز ذخیره ی اطلاعات هستند که از طریق هوشیاری ، آگاهی و احساسات این اطلاعات را منعکس می کنند . جالب است بدانید که قلب ، این ویژگی را دارد که تو را سالم نگه دارد . تمرکز روی موارد مثبت با کیفیت ، موجب بالا رفتن توانایی DNA در تولید پروتئین حیاتی بدن و کسب اطلاعات درون کائناتی می شود . عملکرد موفقیت آمیز DNA به طول موج و فرکانس هماهنگ و احساسی که از خودت بروز می دهید بستگی دارد . وقتی افکار و احساساتت را روی موارد مثبت یا منفی متمرکز کنی ، فرکانس های DNA بیشتر و یا کمتر می شود که موفقیت یا ناکامی تو را در پی دارد . تو باید به هوشمندی DNA و الهام بخشی انرژی قلبی ات یقین داشته باشی . این باور علاوه بر این که روی بینش دنیوی ات تاثیر می گذارد ، موجب سلامتی و موفقیت تو در زندگیت نیز می شود . در بین مارپیچ های DNA چندین پل ارتباطی چند بعدی وجود دارد . این پل ها باعث می شوند که در بین تمام ابعاد فرکانسی یعنی DNA و همچنین در دنیایی که زندگی می کنی ، تبادل اطلاعات صورت بگیرد . یادت باشد که در ذهن کائناتی همه چیز و همه کس حاصل ارتعاش و انرژی است .


همانطور که می دانی افکار ، احساسات را خلق می کند و به این طریق تو حال و هوای خاصی را از خودت نشان می دهی . اگر افکارت مثبت باشد ، حال و هوای خوب از خودت ساطع می کنی و اگر افکار تو منفی باشد ، حال و هوای بد و منفی از تو ساطع می شود که بر اساس آن روی خودت ، دیگران و کائنات به صورت مثبت یا منفی تاثیر می گذاری . همین احساسات و عواطف ، ارتعاشاتی را درون DNA ایجاد می کند . DNA به وسیله ی کرم چاله ( در فیزیک یک پل میانبر فرضی در فضا و زمان است دو گستره ی جدا از یک فضا و زمان را به یکدیگر پیوند می دهد . کرم چاله ها مسافت و زمان لازم برای رسیدن از یک نقطه به نقطه ی دیگر را کوتاه می کنند . به کرم چاله ، پل اینشتین روزن هم می گویند ) از تمام ابعاد کائنات اطلاعاتی را جذب می کند که این اطلاعات به ذهن و ضمیر خودآگاهت منتقل می شود و تو با ایجاد حالتی مناسب مانند حس آرامش ، آسودگی خاطر و تفکر مثبت در وجود خودت ، می توانی با طول موج این اطلاعات همنوا شوی تا به خواسته هایت برسی و موفق شوی .


نکته ی بسیار مهم این است که نوسان مغناطیسی کرم چاله ها در DNA تو حکم میانبر را دارد که به بخش های دیگر کائنات از جمله به جهان موازی ( جهان موازی جهانی است که هر چیزی که در زندگی تو رخ نمی دهد و دلت می خواهد رخ دهد در آن اتفاق می افتد ) منتقل می شود . به عبارتی هر چیزی که در زندگی تو رخ نمی دهد در جایی دیگر اتفاق می افتد . در تمام این رویدادها ، اطلاعات وسیعی وجود دارد که تعدادی از آن ها را می خواهی و نسبت به تعدادی از آنها را می خواهی و نسبت به تعدادی از آنهابی رغبت هستی . این اطلاعات شامل اطلاعاتی که فعلا در ذهن و ضمیر ناخودآگاه تو نیست نیز می شود .


بدین ترتیب این که چه چیزی را به کتابخانه ی اطلاعاتی ات جذب کنی ، فقط و فقط به انتخاب خودت بستگی دارد . این مورد را هم از طریق امواج هولوگرافیکی موجود در DNA خود انجام می دهی . یعنی هر چیزی را که از گنجینه ی درون کائنات درخواست کنی ، مستقیما به تو تحویل داده می شود . گاهی اوقات تو آن را شم و شهود یا آگاهی درونی می نامی که روند آن از سرعت نور هم سریعتر است و این همان مواقعی است که به دلت برات شد فوری برایت عملی می شود . دقت کنید که DNA مانند یک شبکه ی اینترنتی به عنوان عامل اطلاعاتی و انرژیکی در ابعاد مختلف کائنات عمل می کند . از آن جایی که DNA حامل اطلاعات با DNA موجود برای ساخت پروتئین متفاوت است آنرا DNA بی صدا یا بنجل می نامند . در واقع 90 % از دی ان ای بدن تو از این نوع است و به هیچ عنوان هم ساکت و بنجل نیست . بلکه پایه و اساس زبان و گفتگوی بشری است .


جنبه ی مافوق ارتباطی آن یعنی ارتباط آن با تمام ابعاد زندگی در کائنات در امواجی به نام سیلتن ( امواج قوی موقتی که می تواند اطلاعات را برای مدت طولانی در خود نگه دارد ) ذخیره شده است .با توجه به موارد بالا تو می توانی با DNA خودت حرف بزنی و از خواسته هایت آگاهش کنی و همچنین هر اطلاعاتی را که بخواهی از آن به دست بیاوری . نکته ی مهم این است که برای تبادل اطلاعات با DNA و رسیدن به خواسته هایت از این طریق باید فرکانس خود را آن قدر بالا ببری تا با فرکانس DNA خود همنوا شوی .

محمدکاظم نگین تاجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی