روانشناسی موفقیت به روش NLP

موفقیت اتفاقی نیست...برای موفق شدن باید قواعد آن را بیاموزید...

موفقیت اتفاقی نیست...برای موفق شدن باید قواعد آن را بیاموزید...

به نام خالق موفقیت هایی از جنس جوانی
سلامی به گرمی نفس های منو تو...
این وبگاه تقدیمی است به نسل جوان و نوجوان این سرزمین که با همه کم توجهی ها باز هم مردانه می جنگند و نیز همه کسانی که خواهان موفقیت هستند.
در این وبگاه که بر اساس اصول علم NLP در روانشناسی موفقیت پایه گذاری شده است، مطالب بسیار متنوع مرتبط با موفقیت گنجانده شده است.
این اصول تمامی جنبه های موفقیت از جمله موفقیت های تحصیلی، شغلی، مالی، اجتماعی، فردی و ... را در بر می گیرد.
همچنین سعی شده است که برای هر پست یک کلیپ ویدئویی نیز برای افزایش انگیزه و علاقه شما به مطالب، قرار داده شود.
این وبگاه در نوع خود اولین وبسایت ایرانی می باشد که بصورت کاملا تخصصی مباحث مرتبط با موفقیت را بررسی و منتشر می نماید.
از آنجایی که خود را مبرا از اشتباه نمی دانیم لذا خواهشمندیم ما را از نظرات گرانقدر خود محروم نفرمائید.
هرگونه انتقاد و پیشنهاد را با ما در میان بگذارید تا در بهبود عملکرد خود نهایت دقت را داشته باشیم.
تنها امید و دلگرمی ما، شمایید...
سپاس که نگاه هایتان را به ما می بخشید...
با تشکر...
محمدکاظم نگین تاجی( مدیریت وبگاه)

بایگانی

http://i.alalam.ir/news/Image/650x375/2014/05/22/alalam_635363760872559371_25f_4x3.jpg

ثروتمندانه زندگی کن!

ثروتمندانه زندگی کردن و داشتن یک زندگی سرشار از نعمت و رفاه، یکی از آرزوهای مشترک تمامی انسان هاست، اما داشتن چنین زندگی ای برای بسیاری از افراد سخت و دور از باور به نظر میرسه. اما یادت باشه دوست من که حقیقت جهان هستی اینه که ثروت و فراوانی در وجود تمامی انسان ها قرار داده شده، به صورت کاملا ذاتی و طبیعی!

فراوانی و ثروت، صرفا یک نگرشه و نکته ی مثبتی که وجود داره اینه که به راحتی می تونی نگرشت رو کنترل کنی و نگرش دلخواهت رو شکل بدی. اما چگونه؟

1. ذهنیت ثروت و فراوانی رو در خودت شکل بده.

ذهنیت فراوانی یک باور غالب داره که میگه برای همه، بیش از حد نیازشون هست. بنابراین مدام این جمله رو تکرار کن که خالق این جهان، بی نهایت رزاقه و برای همه، بیش از حد نیازشون هست... همه چیز به اندازه ی کافی وجود داره... من به فراوانی نعمت، ثروت و سلامتی ایمان دارم...

2. سپاسگزار تمامی مواردی باش که همین حالا در زندگی تو وجود داره.

سپاسگزاری از نظر کاینات یک سیگنال بسیار قدرتمنده که نشون میده آماده ی دریافت بیشتر هستی. ازت میخوام که همین حالا تمامی موارد خوب و مثبتی که در زندگیت وجود داره رو یادداشت کنی و بابت تک تک اونها از خدای رحمن سپاسگزاری کنی. هرچه مواردی که یادداشت می کنی بیشتر باشه، بهتره. ازت میخوام که این تمرین رو هر شب، به مدت حداقل یک ماه انجام بدی تا به چشم خودت ببینی که همین تمرین ساده که روزانه چند دقیقه بیشتر وقتت رو نمیگیره، چگونه زندگیت رو جادویی و پر از اتفاقات خوب میکنه.

3. صبح، زمان تعیین کننده ی روز شماست!

صبح، زمانی که از خواب بیدار میشی، لحظه ای بسیار تعیین کننده است، چون تمام روزت رو تحت تاثیر قرار میده. بنابراین سعی کن حس و حال خوبی به صبح هات بدی تا به طبعش روز و زندگی بهتر و با کیفیت تری رو تجربه کنی. سعی کن خواب کافی داشته باشی، صبح ها زودتر از خواب بیدار بشی، صبحانه مغذی ای داشته باشی، و هر روز ورزش کنی و تمرینات خود هیپنوتیزمت رو انجام بدی.

4. پذیرای فرصت هایی باش که کاینات در اختیارت قرار میده.

زمانی که تمام توجه و تمرکزت رو به ثروت و فراوانی لایتناهی کاینات میدی، طبق قانون، کاینات و جهان هستی، فرصت ها، ایده ها، موقعیت و افرادی رو در مسیرت قرار میده تا خودت شخصا این تمرکز رو به معادل فیزیکیش و هر اونچه که میخوای تبدیل کنی. بنابراین تنها زمانی می تونی به این مواهب و نعمات و هر اونچه میخوای دست پیدا کنی که اولا منتظر چنین فرصت هایی باشی، آماده ی پذیرش اونها باشی و ثانیا بدونی که چگونه این فرصت ها رو شناسایی کنی و از اونها استفاده کنی.


5. از زندگیت لذت ببر.

مهمترین عاملی که تعیین میکنه به خودت اجازه میدی از زندگیت لذت ببری یا نه، وجود یا عدم وجود عزت نفس و اعتماد به نفس هستش. اگر میبینی که در اکثر مواقع منفی هستی و بر موارد منفی تمرکز میکنی، شدید بهت توصیه میکنم که به دنبال روش هایی برای ارتقا عزت نفس و اعتماد به نفس در وجودت باشی. از فایل های خود هیپنوتیزم استفاده کن، مدیتیشن انجام بده، ورزش کن و تا میتونی لبخند بزن. ببین که انجام چه مواردی باعث میشه که از درون حس خوبی بهت دست بده، تمامی این موارد رو شناسایی کن و اونها رو انجام بده.

یادت باشه دوست خوبم، ما یک زندگی سرشار از نعمت و ثروتی رو میخوایم که به ما حس رضایت و شادی بده. نقطه ی شروع چنین زندگی خارق العاده ای اینه که باور کنی چنین زندگی ای وجود داره، و با آغوش باز، پذیرای فرصت هایی باشی که چنین زندگی ای رو برات رقم میزنه. زمانی که از تمامی فرصت هایی که کاینات در اختیارت قرار میده نهایت استفاده رو میکنی، درست در اون لحظه است که می تونی با تمام وجود، معنای یک زندگی خارق العاده و شاهکار رو حس کنی.

محمدکاظم نگین تاجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی